långa nätter

1 december. Herregud vad tiden går, snart halva gymnasiet avklarat! Eller okej, det blir när perido 2 är klar, vilket dröjer ett tag.
 December är så himla mysigt, men en nedrig sak är att jag hade sovmorgon idag så jag missade julkalendern, och så glömde jag bort den på kvällen. Fast jag ska kolla på nätet, så det är lungan.

Jag är ett nattdjur. Sover på dagen och är vaken på natten. Men nu ska det bli ändring på det, banemig! Jag ska fortsätta läsa män som hatar kvinnor INNAN den kommer ut på bio, kanske till och med kolla på julkalendern även fast jag har sovmorgon, om den är bra. Liksom, för rutinernas skull.

balen i 9:an

  538   dagar sedan
12915 timmar sedan
774 895 minuter sedan


Kommentarer
Postat av: emma

du har fel! när period 2 är slut har vi gjort 5/9 av gymnasiet, alltså mer än halva :D

2008-12-01 @ 21:12:04
Postat av: malin!!!!!

ohhh cooooooooooooooooooooooooolt :)

2008-12-01 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0