status: plaskar runt i röda havet

Jag skapar mig ett minne för livet.
Nu är världen nerpackad och jag och syster, helt ensamma, tänker byta årstid.

Sitter här och tjockar mig med efterrätt och godis, kommer se ut som barba-vit, om han nu finns, bland alla kameler, eller kanske en strandad val.
Morfar hade massa bra tips, man ska inte lämna dricka utan uppsyn och inte gå där det är mycket folk, för där simmar de fula fiskarna enligt honom ;)
Andra bra saker;  titta inte folk i ögonen, ät helst ingenting alls (hur nu det ska gå ojojojoj big time), ta med mig sjal till ljust hår, försök att inte bli bortgift för x-antal kameler, trampa inte på läbbiga saker i vattnet och pruta riktigt ordentligt.
Jag fifflar med roliga egyptiska pengar och Hanna ropar;
Malin slicka inte på pengarna, då blir du magsjuk direkt!!

tempting, very tempting...


<---------------------------   HIT SKA JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!


tuggummi på planet= tummenupp

Kommentarer
Postat av: Sophie

Piss väder. Piss Geografi. Piss Mörkt. Piss Sverige? JA VILL OXÅ BORT HÄRIFRÅN!

2008-12-09 @ 08:43:11
Postat av: sanna

ja du, jag förstår att det måste ha varit väldigt svårt att låta bli de där pengarna....^^, ses vi imorgon?

2008-12-15 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0