blivande pepparkaka

Över mina förväntningar, faktiskt så är det lite lite snö i lapplands-väsby! :O
Pannkakor kommer alltid vara hur gott som helst och mina skor fortsätter läcka in vatten.
Har nu sett första avsnittet av julkalendern. Måste klaga lite:
1: Vart är snön???
2: Vart är barnen???
3: Varför ska vuxna alltid spela barn för (eller iaf verka lite småkorkade)????
4: Och varför göra ett program som handlar om julklappar för, finns säkert en del barn som inte får så himla mycket julkappar, synd om dem ju.
Men jaja jag har bara sett ett avsnitt, så det är kanske bra och "modernt", bara jag som är konservativ när det handlar om julen :)
Idag har jag haft bild i tre timmar, jag tycker om att rita. Däremot har jag monstereftermiddag med fysik a, kemi b och matte d.
Imorgon vet jag vad jag ska göra, nämligen packa, wohoooooo natti natti!! <33


Kommentarer
Postat av: Ester

Håller med, jag saknar Sunes Jul och den dära om julsakerna som inte ville åka i "stora tuggen"! Det var tider det. (Och om någon nu lyckas räkna ut att jag inte var född när Sunes Jul gick så kan väl ni vara gulliga och inte påpeka det va?)

2008-12-05 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0