Piratfarfar

Jag gillar att promenera inne i stan. Jag älskar stan. Igår blev jag och the sunshine of my life, Ester, avsläppta nära odenplan, och därifrån gick vi till söder och fikade på Hermans cafe, mhm älskar det cafet, verkligen ett tips om du tittar förbi i stan någongång. Promenaden tog ungefär två timmar och det va verkligen en lyckad dag.
Jag har också köpt en tapetrulle för 400 kr. Har nämligen fått två skåp av Carola som jag ska göra om med den jättejättefina tapeten. Men vart bär världen egentligen? Jag bara älskar att handla saker, spelar ingen roll vad det är, bara något. Har på 8 dagar ätit upp 900 kr, kul, speciellt när man ska utomlands om ett tag. Men det är ju roligast att handla mat, älskar att gå i mataffärer! NK:s mataffär är ju heelt underbar, går gärna runt där bara för att. Men det jag ska komma till är att jag ska bli mer ekonomisk! Inte gå och handla jättejätte onödiga tapetrullar och sånnt, utan göra en budget för varje vecka. Hehe. In my dreams.
Coooolt, har fått reda på att min farfar va pirat! 8) Haha, nja kanske inte men han hade en del tatueringar och en av de va tre prickar i en triangel på handen, och de va någon piratgrej som alla båtåkare hade. Jag vill också tatuera mig, gaaah! Dagen efter studenten, då, då smäller det!

Full rulle, kanelbulle  ! <3


Kommentarer
Postat av: EsterH

Haha, "båtåkare"

2008-09-05 @ 10:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0