40 år av lycka

Dagmar och Evelyne. vi kan sitta på en gammal herrgård och dricka kaffe ur söta små kaffekoppar med rosor och guld på. så ska vi äta småkakor o praliner, och bara ha finfina klänningar med spets o sammet.

På byrån bakom oss står det vackra svartvita foton från våra bröllopsdar. vi gifte oss sammtidigt så det finns en bild med oss båda o våra herrar på. vill bara säga att det va ena stiliga herra vi gift oss med, vältaliga, muskulösa och charmiga.
Wilhelm och Ansgar är välutbildade,  direktörer det vill säga, har gjort kariär i FN också, kämpat om männiksans rätt i samhället och vunnit nobelpriset i literatur


Kommentarer
Postat av: Ester

Aw, <3

2008-11-08 @ 23:19:22
Postat av: malinspökarruntlite

haha tyvärr så är det inte du som är dagmar, utan det va sophie som kallade mig och henne för det :P

men jag gillar dig ändå min lilla korvas <3

2008-11-09 @ 00:57:28
Postat av: Ester

Haha, jag fattade faktiskt det, men det var ändå aw. <3 :)

2008-11-09 @ 10:20:09
Postat av: Sophie

Wilhelm, come to me quick. like typ NU?!?

2008-11-10 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0