skaken på det

Igår var det maskerad som gällde, eller ja sen halloween fest kan man kalla det. Bra människor hade hyrt ett hus i edsbergsparken, och vi traskade dit med nöje.
'
Jag var utklädd till fisk, Julia va fransman, Sophie 1700-talsdam och Karro va Karlsson på taket. Så träffade pippi och en mus, alias lina och leesik, + ganska många till. Det var trevlans och efter några timmar gick vi till löp och åt knäckebröd.

mums


..jag har grönt hår och pippi är happy hour


Idag har jag + odåga promenerat till Bögsgård där vi fikade och klappade lamm. mys!

Kommentarer
Postat av: lina

charmerande bild fisken:)

2008-11-09 @ 01:10:01
Postat av: karlsson, karro, barrträd

jag tycker vi kan ta en fika på ons o snacka lite!! heehhe

2008-11-09 @ 23:27:45
Postat av: suss

hörde att fisken saknade vattnet så mycket att det hann bli ett besök på hemmaplan i mysiga edsvikenvattnet, eller har min källa fel lilla nemo?

2008-11-13 @ 19:28:48
Postat av: malin

haha nej det va bara tvättlina som fick för sig det, jag kännde bara lite på vattnet :)

2008-11-13 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0