en vecka senare

Förra helgen bar det av till morfar i Dalarna, På kvällen började det snöa, och dagen därpå vaknade jag upp i mitt vinterland. Vi var duktiga som inte hade bytt till vinterdäck så vi kunde inte åka någonstans heller. Fast det är jättemysigt att plugga hos morfar så jag fick en hel del gjort.



Någon asbra människa hade gett oss Z-dag i onsdags, så då var det ju liksom självklart att man skulle ha valvaka!

Först var jag, karlsson och sophie+mom på friskis och skuttade runt med alla härliga tanter.
Sen reste vi hem till Karlsson på taket där det fanns ätbara saker och Julia kom springande med en tandborste. Slår vad om att folk skulle betala för att få veta allt skvaller som släpptes lös denna natt,  iaf så va jag vaken i 24 timmar innan jag dog, för att sedan återuppstå några timmar senare av att man har en kamera i fejjan.
"Vad hände med hunden??"
Sen blev det guitar hero till min stora förtjusning och jag visade upp oanade talanger


I torsdags hade Kent signering av sin nya box, så jag åkte in till staden och träffade Johan som hade suttit i kön i flera timmar och jag gav honom en clementin. Jocke Berg sa inte precis lika mycket som förra gången jag såg honom, men det var jätteroligt att träffa dem och jag blev glad :)

Vi åt god mat, åkte tåg och jag har lärt mig allt jag kan

Kommentarer
Postat av: johan

hehehehe fin bild hehehehe

2008-11-09 @ 12:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0