armar o ben, ett två tre

jag säger bara sörgårdste, my bodyguard nr one!
tyvärr så råkade jag smarto berto karlsson, tappa bort min termos i skåpet i några veckor i våras, under alla finfina papper låg den, och vid skolavslutningen dyker den upp från ingenstans och är jättemysigt möglig, sssnajs eller vad?

Jag har idag gjort ingeting. ARRRMEN
eller faktiskt så uppfann jag en asbra soptunna i mitt rum, om den feilar så blir jag ledsen i ögat.
Igår blev det en visit på ikea och det inhandlades bra saker, så nu e mitt rum hur fint som helst, det enda som saknas är gardiner, bananingvarning på mina tråkiga gardiner...
så nu kan jag tyvärr inte längre skylla på att jag måste städa eller spika upp lite tavlor framför allt plugg, stackars mig ojojoj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0