bebbe

Tänkte beställa en asbra mattebok där beskrivningar till hur man löser alla tal finns, men icke sa nicke, jag e ju bara 17 år så då får jag ju absoluuuuut inte köpa en bok via internet, nej dumma åldersgränser säger jag bara!
Dessutom så gråter jag för Franz Ferdinand spelar på Debaser den 15 November,
ålder?  jo 17+3

Men jag önskar mig iaf en resa till New york med Ester i julklapp! Det skulle va hur kul som helst, vi har tänkt att sportlovet skulle passa bra ;) Så snällasnälla medmänniskor ge mig biljetter till stoora äpplet!

Och som sagt var 334297 gånger; skolfoto.
Det gick väl bra för jag va iaf inte ensam på bilden, sicken tur



"som en ljudlös svartvit hallucination,
 var marken sedd uppifrån bron,
vi vände oss mot kameran och log..."

förra året

Kommentarer
Postat av: karoooooooolin

(känns som om jag kommenterar hela tiden men whatever) iallafall så kom alla i min mentorsgrupp för utom en till skolfotot! as nice :)

Men vi får föröka ta oss in när franz spelar.. eller vi kan stå utan för o lyssna :( aah åldersgränser!! suck..

2008-10-09 @ 23:25:19
Postat av: melander

new york är världens bästa stad

2008-10-12 @ 12:20:32
Postat av: Anonym

HEJ !

förutom att din blogg är sådär skadligt rolig och underhållande, såå måste jag ju ställa världens viktigaste fråga !! Vart fan hittar jag dem här matteböckerna ?Vore snällt om du kunde skicka länken. Du förstår jag är ett katastrof barn i matte , blä :( Tack på förhand !!

2011-08-16 @ 04:53:01
URL: http://runnnerhigh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0