odens dag

Hela världen har fysikprov, och jag ska åka in till universitetet och tråka. Väntar förväntansfullt på att tiden ska springa iväg, så jag kan bege mig till staden.

Jag har btw träningsverk överallt, ja va på friskis igår och i söndags red jag! Det va hur kul som helst, ja håller på att förvandlas till hästtjej. Så jag har inte kunnat gå på tre dagar, släpar mig fram mellan S2 och K-korridoren.

Färgat håret har jag också gjort, stackars stackars mig jag har glömt bort hur min riktiga hårfärg ser ut.
Ja e typ jättemörkhårig egentligen, känns som jag alltid har varit såhär ljushårig. Jag som inte ens gillade det i början, utan första veckan spenderades med tårar i ögonen. Men nu har jag vant mig  och det kommer bli pain in the as att vänja tillbaka sig till att va brunhårig, när jag nu faller för den frestelsen.
Men jag ska iaf sluta färga håret. Någon gång. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0