papi

hektisk vecka slut, finaly!
Har haft 4 prov, natur/natur är inte att leka med! Så jag har dataförbudat mig själv och pluggat som en gris, hoppas det lönade sig bara :)
Och imorgon är det studiedag, woho! Då ska jag på papis föreläsning, han ska prata om sitt jobb och om typ livet haha. Kommer komma över 100 pers och det lär bli hur roligt som helst!
På kvällen rullar det till märsta troligtvis, och på lördag ska jag leka med Emma i staden.
Kvällen kommer spenderas på resturang med family, och på söndag ska jag förhoppningsvis köpa en ny mobil, kanske klappa lite på segelbåten också.

I måndags blev jag hur chockad som helst! Jag satt i köket med min biologibok och en latte när pappa kommer hem.
I vanliga falla hade jag blivit sur över att han stör mig i min tillvaro, men nu blev jag faktiskt jätteglad över att han kom! Han pratade dessutom om hur tråkiga saker som helst, inte om cykling eller lidingöloppet eller något sånt, utan om frimärken och en ny bok som hade kommit ut.
Och jag va ärligt talat intreserad, tyckte det va hur mysigt som helst att sitta där och prata böcker haha^^  Jeeesus kristus säger jag!!
Fast mysig känsla slut nu när jag har fått höra om solfläckar två middagar i rad nu, hehe men min papi är en cool snubbe så det så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0