SÖNDERBITNA TELEFONER OCH SÖNDERSLITNA HÖRLURAR



Asså jag har någon slags hatkärlek till mig själv.
När vi åkte hem från fjällen så började mina hörlurar glappa och ha sig, jaha kul jag ska ju bara åka bil i 9 timmar,
så jag slet sönder hela sladden. Så ibland hatar jag mig själv.
Men sen älskar jag mig själv när jag med hjälp av mitt fjärilsörhänge och lite kläm från ett armstöd, lyckas trycka ihop sladden igen och få den att fungera. Galet typiskt.
Men nu är jag alltså hörlurelös igen, hörlurar som inhandlades den 19 februari i år.
JAG HATAR HÖRLURAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: K

haha!!!! du får köpa några super-håll-bara hörlurar i typ stål. saknar deeeeejjjjjjj

2009-04-13 @ 16:57:55
URL: http://exceptionell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Malin borgström hur FASIKEN lyckas du???

2009-04-13 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0