ETTGLATTINLÄGGSOMÄRASBÄSTALLTÄRBÄSTBARASÅDUVET

FETT LEDIG IMORGON, till skillnad från alla losers som skriver matte c prov!!

 
Jag är glad WOIOHIOOI!!   Ska packa och fixa imorgon, på torsdag installerar jag mig hos sophie och på fredagSmorgon åker vi!!!!! Sjukt taggad jag är glad sportlovet kommer bli bäst, back on track på söndagkväll så vi stannar bara i sälen över helgen.

dO NOT glöm konsert om en vecka at cirkus, vi ska sitta och frysa rumpan av oss i x-antal timmar och äta semla, det är faktisk fettisdagen då. Jag vill adoptera ett till rum här i  mitt hus och måla och fixa det fint på lovet också, så kan jag  ha kalas här. Fast det tänker jag ändå ha

KYSS

Kommentarer
Postat av: kakolin

DET KOMMER BLI ASKALAS

väldigt fin fint lov alltså

2009-02-17 @ 19:39:22
Postat av: Sophie

:D:D Bra att du e taggad, ja e tröööt, fast as mysigt trött! :D:D

2009-02-18 @ 10:25:24
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: matte

bloc party :D

2009-02-18 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0