Я нахожусь в ванне, полной водки


Vi cyklade på en fastkedjad cykel vid hammarby apotek. Min tröja var ut och in och upp och ner. Du sa att vi bor faktiskt inte i amerika, så det gör inget. Dessutom så drömmer du om allt och alla varje natt. Jag sa jag med fast tvärt om. Ut och In. Vi har två band. Ett kidzen-band of brothers, och ett mentalt musikband. VI spelar bara bra musik i vårat band Anton Pascall. Våran första låt handlar om en gås. Då ska jag dela med mig av alla kantiga hörn. När jag fyller år. Heja alla i vasan imorogn jag har förberätt åt er.
Jag satsar inte på något och allt har flytt min hjärna.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ny fin design! :O men ja saknar malin högstupp:)

2009-03-01 @ 14:31:01
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0