Berlin

1/3 julklapp från Sophie,
Koppen med stort K.
Så jag dricker  T.
GlöggT.
Smaka på den va.

Tänkte förklara lite hur glasögon och linser fungerar

Kopp 1:

med linser

Kopp 2:
 
utan linser på 2 dm avstånd

Kopp 3:

utan linser på 1 meters avstånd  (frågan är om man skulle förstå att det är en kopp)

Kopp 4:

utan linser på 2 meters avstånd


Någondag ska vi som är stolta ägare till en akustisk gitarr träffas och ha spel-date.
Det lär bli jag, Emma, Johan och Sophie. Man får inte säga någonting alls under hela kvällen, utan bara sjunga det med en liten truddelutt på gitarren till.
Och vem i herrens namns har 291 kontakter på msn?? Inte jag iallafall.

Jag sov hos min Ödla inatt . Först var det hela galna gänget, men när natten nalkades var det bara jag och ödlan emma kvar.
Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Drack glögg och blåbärste.

fiskenochödlan

Och världens coolaste tjejnamn är lätt Berlin.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mys pys. Glad att du gillarn får bara se till att bjuda dig på frulle nån dag oxå :*

2009-01-05 @ 12:27:29
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: Karolin

sweet bild!!!

2009-01-05 @ 13:36:36
URL: http://exceptionell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0