Modell och verkligheT

Jag har nya skor. Svarta och fina. Och med klack. Bara ett problem. Höger är storlek 36 och vänster är 38. 38!!!!!!! ahhh va lågt. eller högt. fä-än.
 
Barnvakt är verkligen världens roligaste jobb. Och jag kommer alltid vara världens bästa barnvakt. Även fast att hon kissade på sig och jag spilde ut massa nyponsoppa så är det ändå jobbet nr 1. STARKT REKOMMENDERAT!!!!!
Däremot så har mina hörlurar gått sönder för sjutielfte gången. gnägg. Men märkte att jag har en likadan väska som elin kling eller nått, tyckte genast att min statusbubbla blev lite större. Den är jättemysig med metallplattor som blir typ sås i handen

Enda sen i 7:an har jag haft dem som bakgrundsbild på min skoldator. Andra har svårt att komma in på "25 mest spelade" på ipoden bara för att jag knarkade sönder dem under en lång tid. Kärleken har svalnat lite, senaste skivan har dragit till sig fula fjollor tack vara NRJ, och den skivan är inte i topp. But I will always remember them as The Killers. Nu är jag glad. Och jag ska se dem.

















!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: emma

























































































































the killers!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-22 @ 00:31:46
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/
Postat av: emilie

go for it malin!!!! :) vad fick du för bild?? länka

2009-01-22 @ 19:27:41
URL: http://tjaemilie.blogg.se/
Postat av: malinpalin

hmm ingen vidare bild men ska måla lilla tjejen i mitten iaf :)



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Velazquez-Meninas.jpg/300px-Velazquez-Meninas.jpg

2009-01-23 @ 00:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0