jag har gjort det förut och jag gör det igen gör det igen, jag gör det igen





I helgen så lät julia som en man, tillslut lät hon inte alls och smittade av sig så  min röst har tagit en seriöst siesta så jag kan inte prata alls, stor risk att jag har brutit foten så det måste nog också kollas upp men liksom vad gör det när man har varit på FESTIVAL!!!!!!!!!! ahhh seriöst stör bästa, helt död men taggar redan till hultsfred i 6 dagar <3
Vi dansade galet till As in RebekkaMaria och undra va peile ticko? Trodde att norra skånes radiokanal hade sämsta musikvariationen ever och bara ville att man skulle besöka deras hemsida, fast det var samma wannabe slagsmålsklubben låt som gick på repeat i 14 timmar tills allas fötter var trasiga och julia hälde i sig bafucin.
åk på festival, åk åk!!!! klart vi ses på hultsfred, och way out west!!!!!!!!!!!!!!




 
dansa vattenspridaren till den här













 

Kommentarer
Postat av: K

hehe det var allt bra.......











eller bäst på riktigt

2009-06-01 @ 19:42:35
URL: http://exceptionell.blogg.se/
Postat av: Julia

Bafucin åt folket!!!

Helt klart bästa EVER!! <3

2009-06-01 @ 20:42:31
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3<3 kan inte säga mer än GRYMT!!! festival ÄR BÄST!!!!!!!!

2009-06-01 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0