två låtar på en dag

jag har testat att locka det lilla hår har jag på skallen, bara för att man ALLTID lockar håret på skolavslutningen. Så nu försöker jag också locka fram den där underbara få-sommarlovs-känslan, fast jag vet inte om jag lyckas så bra. med varken håret eller känslan. Hälsade på morfar över några dagar, han som ser ut som långa farbrorn med ett halvt lillfinger. Men nationaldagen hann jag fira i staden med några ganska tokiga tjejer, vuxenpoäng till oss som började prata politik och det hade kunnat sluta med både utslagna tänder och blödande knän.  Tänkte ladda upp en bild från julavslutning med sattar, när han med hjälp av något dataprogram har skrivit "GUD JUL" på väggen, men nähä jag hittar inte denna magnifika bild. Jaja prepare for dangerous Sattar imorgon!!!!!

Kommentarer
Postat av: leesik

Känner en kille som saknar ett halvt finger. Tog ett år innan jag upptäckte det. Under träning upptäcker jag hur killen saknar ett halvt finger. Jag säger till honom; du har ett halvt finger. Han svarar ja. Jag får höra en historia, dramatisk. Och sedan var det inget mer med det.

2009-06-10 @ 14:40:11
Postat av: Anna

jag känner ingen med ett halv finger... lite sorligt.



Tack så ybermycket för hjälpen med designen, det funkade för en gångsskull!



pöss, pöss och glad sommar! :D

2009-06-12 @ 14:55:40
URL: http://jacksonnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0