alla skriver på sin biografi

någon dag, kanske imorgon, kommer ansgar komma med en servett i bröstfickan och bara vara sådär extra påhittig som bara ansgar kan vara. Han säger att han tycker att gbs vaniljglass inte borde få kallas vaniljglass utan vit glass, kanske mjölkglass, och så påminner han mig om att jag är fartblind, kriminell. någon gång, lite senare, ringer han faktiskt, hej vill du köpa piggelin i tanto, så kan vi jämföra våra brunbrända armar och ben.
För du tar så lite plats, Evelyne.




jag har sommarlov för fan och lyssnar på broder daniel men nu måste jag sova hejdå godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min bok är Du för evigt Evelyn-E...

2010-04-28 @ 00:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0