Trees there will be, appels, fruits maybe, you know what i fear












herregud, nu måste jag tala om att jag faktiskt är vid liv.
Första gången ever som man inte stod och frös häcken av sig i regnet på varlborg. 
1 maj tog vi tåget (som jag självklart missar oftare än vad jag hinner med det) in till stan och käka tapas på flemmingatan 22. Promenerade vidare till gustav adolfs torg och kungliga operan och såg på balett, brunos 18 års present you know. Asbra tjejor-galejor, mycket trevligt var det.
Trot eller ej så var vi i stan dan därpå igen och hade slagsmål med toaköer och stl XXL.

Kommentarer
Postat av: Bruno

TAAACK bästa evööör! Ni fattar inte hur uppskattat det var <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-04 @ 19:57:13
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: K

njjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuter av maten alltså. hehe pusselipuss ni är bäst <333333

2009-05-04 @ 20:57:08
URL: http://exceptionell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0