När någonting spännande händer men man bryr sig mest om hur han reagerar


Sommarens sista festival är över. Ingenting med feministisk-torsdagsspelning på mosebacke, som för övrigt är så himla mysigt fast de har inte så gott vin. Radio-Sophie bröt armen åt fel håll och jag ville gråta till With every heartbeat. Visste ni att jag har kallats Robyn-tjejen?? Typ världens bästa smeknamn.
Vi äter barbeque-sås mest hela tiden och kollar på stumfilm. Sen satte vi på jättekonstig musik och dansade på mina få kvadratmetrar till golv typ jättelänge med jättekonstiga rörelser till. Men allra gladast är jag när du dreglar på min axel i sömnen. Jag vill inte sova ensam

Kommentarer
Postat av: sophie

Jag grät till familjen, och på ullis axel, och i julias knä och hos karro o på sjukhuset och där alla såg, haha it was fricking berlin all over. Du kan få sova på min axel för ja dreglar sjäv ner den me min super fläskläpp. tumme upp

2010-08-31 @ 13:33:47
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0