Lilla Julafton

Igår var det julafton! Asså på låtsas. Jag firar faktiskt alltid två julaftonar, och har nästan alltid tyckt att lilla julafton alltid är den roligaste. Då är det med alla mina syskon som far och flyger iväg under julen.
Vi åt julmat och blev mätta. Jag gillar att hänga med Tilde. Jag vill också heta Tilde!!!1
Smilla och Sandra. Smilla gjorde både en catwalk och moonwalk och Sandra fick en snowboard
Den fett fina granen med de fett fina paketen under sig. Grisen vaktar
Jag var på bra humör! även fast mitt hår är brunt längst upp och gråsvartblåmörkbrunt längst ned
Och så här snygga var vi vid barnbordet
Sjukaste grejen egentligen, vadå barnbord?!?!?! Fast jag ville faktiskt sitta i soffan och vara däst
Tilde såg så fruktansvärt hemsk ut på de två förra bilderna (hon är själv mycket nöjd över sin grimasinsatts) så jag kände mig tvungen att lägga upp en söt bild
den här bilden tycker jag är jätterolig!
Jag hittade en katt. OOOOOOOMG EN KATT!!!!!!!!!!!!!! lol
jag bara äääälskar katter. mina råttor har blivit fett bitska så jag bytte ut råttgos mot kattgos. Vi gosade massaaa
Fast han ville mest äta min kvarliggande lax på tallriken
heey u crazy ladi, let me go! HEHEno. idag var jag på hundmässa förövrigt och kidnappade nästan med mig en bostonterrier hem. typ som en mops blandad med fransk bulldog fast med mindre huvud och längre ben, PERFEKT. ahh allt är perfekt. jag är nöjd.
God Jul!

Kommentarer
Postat av: karolin

omgg!! KATT

2010-12-20 @ 22:42:57
Postat av: aug

http://www.fanzone50.com/Hugo/Elr/Elrond1_sm-b24.jpg



inte visste jag att du kände elrond från sagan om ringen, malin!

(femte bilden nerifrån)

2011-01-12 @ 12:18:35
URL: http://understundom.tumblr.com/
Postat av: malin

hahahahahahahaha bästa liknelsen jag hört någonsin

2011-01-12 @ 13:35:42
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0