"om han hade sagt att den var dålig hade jag sagt eller hur, nu säger han att den är bra och jag tänker "eller hur!!!!""


Varför måste jag tänka som en tjej?! Tjejer är ju jobbiga, krånglar och har sig. Dagens ord är lätt lokomotiv.
Jag vill ha vitt, trasligt, otvättat hår och varma sommarnätter (halv-kalla går också bra).
Bara det i alla fall nästan är sommar och jag vet att jag kommer kunna cykla imorgon. Jag vill cykla!!!! Imorgon kan jag inte cykla. Jag vill skriva någonting så himla bra att jag kan börja le av att bara tänka på det. Men jag kan inte komma på något skoj (älska ordet skoj). Fast jag är glad. Och jag förstår de som förstör sig vid stereon.




(jag kan inte sova)

 


Kommentarer
Postat av: e

långhåriga lejon



så jävla kryptiskt



vi är så jävla kryptiska

2010-02-12 @ 17:31:40
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/
Postat av: Ulrika

du är söt!!

2010-02-12 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0