Henrik Schyffert vs Paulo Roberto




Idag diskuterade jag och Johan dessa två







henrik schyffert!!!


haha
tell sophie, hon är kär i honom


haha I know!
när Henrik schyffert the 90's gick på tv och fanns på svtplay så var det de enda hon kollade på/pratade om


här pratar vi inte då inte om paulo roberto


så han är alltså din hemliga lover?


visst är han cool
lover ja, hemlig nej
träffas varje tisdag kl 16,40 i en lägenhet på skånegatan


oj, jag vill inte veta mer nu tack!


säker?


nej, berätta mer
 

han har tå-fetisch så han klipper alltid av bitarna längst ut på mina strumpor
så nu är han skyldig mig 8 par nya strumpor
jag brukar fila hans naglar men det skäms han för så du får inte säga det till någon



lovar
(vart får du allt ifrån malin....)

 





ska fråga paulo


Kommentarer
Postat av: laxus braxus

hahahah åååh joy, tå-fetisch <3 extremt lägligt inlägg klockan ett på natten! nu kan jag sova gott. (snart.)

2010-01-22 @ 01:02:44
Postat av: Sophie L

HENRIK SCHYFFERT<3<3<3

fett ofräsch dt där om paulo..........

2010-01-22 @ 10:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0