När jag vaknar måste jag alltid kontrollera vissa saker:






¤Drömde jag att jag har köpt en ny Ipod, eller hände det i verkligheten?                              
                                                                                                                                                   verklighet / ej dröm

¤Drömde jag att jag hade färg-middag igår, eller hade jag faktiskt det?                                
                                                                                                                                                   verklighet / ej dröm

¤Drömde jag att jag har ätit sushi 4 gånger i år, eller är det också något asbra som har hänt? 
                                                                                                                                                   verklighet / ej dröm

¤Drömde jag att jag hjälpte voldemort att mörda folk på ett tåg och
sedan så spred vi ut askan efter offren på en äng, eller hände det i verkligheten?                                                                                 
                                                                                                                                                              ingen aning

Kommentarer
Postat av: karolin

I have taught you good! om det är nå man ska drömma om så är det the dark lord himself!!!

2010-01-28 @ 22:12:45
Postat av: Sophie L

OFTA du oxå börjat drömma om Voldemort?!?!?!? Va ere här egentligen?? Ja drömmer iaf att ja bor hos George Clooney. Fan vilken bra dröm dt var!

2010-01-28 @ 22:23:48
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: karolin

haha vaa sophie nu blev jag intresserad !!! tell me girl vad handlade den om?? :D:D

2010-01-29 @ 08:42:58
URL: http://kkkarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0