Din spegelbild i fönsterglas

Mina soliga dagar på jobbet får mig att tänka på, att när man rensar ogräs är det extremt skitviktigt att hela roten försvinner, annars kommer den tillbaka. Men om man så råkar ha sönder en blomma lite så är det katastrof och den kan dö. Det borde vara tvärt om, eller iaf så är det ologiskt. Alltså, jag jobbar duschar sover jobbar duschar sover. Om du skulle känna för att ta en åktur till Huddinge tycker jag att du gärna kan titta in hos oss! Jag kokar godaste kaffet i kaféet som har massa smörgåsar och kakor, så kan man klappa kaniner (som jag för övrigt måste klippa klorna på imorgon, hmm..) och köpa massvis med blommor till sådana man tycker om, t.ex. sig själv. Kom kom kom och fika med mig!!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

ja vill komma juee!!

2010-07-02 @ 10:48:37
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: e

kom och rensa betalningspåminnelser med mig!...

2010-07-02 @ 14:27:29
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0