If I never knew you


åkte flak i 2,5 timmar och fick blåa fötter. Alltså, det var kallt. I alla fall i slutet. Synd att man inte kan lyssna på musik när man rider. Vi badade i karlafontänen och halkade för det var halt. Vinkade som Silvia till svampen och kände oss rätt fina. Eftersom VRGs bästa elev hade satt ihop en sån fabulös spellista till alla flippade människor på flaket, så kan jag dela med mig lite av några andra listor till alla galningar där ute
Min idag-musik, freestyler är uppdaterad
Kanske världens finaste musik  - filmtid
En ganska sorglig lista
En hemskt fin kärlekslista som jag vill dela med mig av även fast det inte är jag som har gjort den
En lista för öron som levde innan 2005
En lista över min revolution i högstadiet

Kommentarer
Postat av: li/sanna/bladet

jag känner mig hedrad, men usch vad tråkigt med blå fötter!

2010-06-13 @ 14:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0