"Den lilla lappen har jag tagit från smöret, jag blev så glad när jag fann den."




När man är sjuk och känner sig som en disktrasa kan man visa vilken fin vägg man har. De gillar att trilla ner och lura mig att dommedagen är kommen, men är det fashion så är det.
För övrigt så har jag möblerat om mitt rum två gånger sen sist. ops



Man kan också ta helt meningslösa kort på sig själv som sjukling i morgonrock.
Obetydligt men ändå roligt på något sätt.


Om man orkar kan man läsa i en jättefin bok som heter Svenska kärleksbrev.
En bok full med kärleksbrev från den tiden då kärleksbrev fortfarande skrevs. Jag tycker om den, den är fin:

Just nu skulle jag vilja ha dig här brevid mig på Frövis hårda träbänk istället för en tråkig tidningsläsande jävul. 10000000000 kyssar. Jag längtar ohyggligt efter dig, varför ska du snart få veta.

En lycka som var som en saga var vi med om i snön. Oförglömliga stunder. Hoppas, ja, jag hoppas att vi får uppleva sådana stunder i sommar. Hur? Det vet jag inte än. Detta måste har ju hitils inte övergivit oss än.

Allt det andra förstår du nog ändå, nämligen att jag drömt om dig i natt och tänk på dig så ofta jag haft en minut öfver idag och att en och annan hållit små korsförhör med mig samt att jag önskar att du snart kommer och hälsar på mig.. tänk ofta på din Hanna.



Man kan lyssna på när ens syster kommer hem och berättar om att de fick undersöka lik idag på läkarutbildningen.

Eller så lyssnar man på något annat fint och inte lika illamående istället.



Man kan titta på somriga bilder ifrån när det är så varmt att man helst sitter i skuggan...


..eller när det regnar och man helst står under ett rutigt paraply.

ahhh ett band trillade just ner, sjukt läskigt (allt trillar ner i mitt rum, får skylla mig själv)

Kommentarer
Postat av: karolin

whaat?? när är sista bilden ifrån? och vart fasen är vi ngnstans??

2010-03-13 @ 17:35:06
Postat av: Sophie

ja känner oxå NÄR är den bilden tagen, javet vart men inte när! läskigt för hanna btw

2010-03-13 @ 18:02:09
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: malin

den är från någon dag efter P&L när vi hade reunion i norris :DDD

2010-03-15 @ 18:58:14
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/
Postat av: li

i norris? och jag fick inte vara me?!

2010-03-15 @ 20:01:38
URL: http://schizosusanna.blogg.se/
Postat av: e

sanna, det är snart 2 år sedan och jag var uppenbarligen inte heller bjuden så sluta grina

2010-03-16 @ 19:22:53
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/
Postat av: Vikkis

Åh, fina väggen ju!

Kan hända att jag känner igen lite av den ;)

hihu <3

2010-03-21 @ 14:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0