HIPPIE DODA

Min största dröm är att få vara hippie. Det skulle jag ha varit om jag inte hade varit född just 1991. Då hade jag sovit i tält precis när jag ville. Eller i en buss med andra glada människor. Långa klänningar i jordens alla färger skulle jag ha på mig, med massa halsband som jag hade gjort själv. Luffa runt hela världen skulle man kunna göra, utan problem. Jag skulle lätt vara hög på alla möljiga droger hela tiden, för det är ju sånt som hippies gör. Men nu är jag ju ingen hippie, synd nog.

Kommentarer
Postat av: Kim

bra sagt där Malin

2010-05-13 @ 22:41:31
URL: http://itsybitsies.blogg.se/
Postat av: leesik

har du sett into the wild? Sagolikt. Men minns att happiness is when shared.

2010-05-14 @ 00:47:02
Postat av: karolin

ahh!!! håller med dig. Jag skulle nog knarkat ihjäl mig, men vad gör det om man är hippie

2010-05-14 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0