Ja då ska det vara för någon annans skull, jag är så trött på min egen


En sak som jag tycker är något utav det finast som finns är hästhalsar. Precis där halsen börjar och nedåt mot benen, det är så mjukt och gosigt att jag mest av allt vill pussa honom just där minst 29 gånger.
En annan fin sak är när bebisars munnar delar sig i olika delar när de sover
Världens gladaste blev jag när jag hittade en sida där man kan få ta Hajens (Jaw Lessons) låt Svensken helt gratis. Den finns inte längre på spotify, och man kan inte ladda ner den nästan någonstans, men nu har jag den på repeat i itunes dygnet runt. Bara för att det är en av världens någonsin bästa låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0