Fast för det mesta så är jag ganska modig

Jag är rädd för knivar
Jag är rädd för att trilla ner ifrån höga höjder
Jag är rädd för att bilen ska köra av från en bro
Jag är rädd för att min nagel ska böja sig åt fel håll
Jag är rädd för att vricka foten i mina 12 cm-klackar
Jag är rädd för att hästen ska trampa mig på foten när jag leder den
Jag är rädd för att ha sönder mitt akvarium så att 100 liter vatten forsar ut i mitt rum
Jag är rädd för att vara hungrig
Jag är rädd för att vara för mätt
Jag är rädd för att en stor spindel ska komma för nära mig
Jag är rädd för att jag ska råka göra något som jag egentligen inte vill göra
Jag är rädd för att någon jag tycker om ska bli väldigt sjuk
Jag är rädd för att få kritik
Jag är rädd för att bli blind
Jag är rädd för att jag ska råka trampa på en chihuahua
Jag är rädd för att någon ska vara otrogen
Jag är rädd för att bli instängd under vattnet
Jag är rädd för att bli biten av en pissmyra
Jag är rädd för att bli levande begravd
Jag är rädd för att jag ska bli påkörd när jag cyklar utan hjälm
Jag är rädd för att jag ska bli sjuk igen
Jag är rädd för meningslösheten
Jag är rädd för att bli blind, igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Ola skrämt dig med "Blindheten" eller?

2010-11-02 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0