TANDBORSTARRRRRRR

Sover du hos mig får du en egen tandborste! Bra va!
Sophies är rosa och karros är grön
Lina fick en mintblå
den är verkligen hennes
Emmas är vit har har varit med längst. Den börjar bli lite sliten.
Det här är roligt! Jag ska nu erkänna en sak. Jag har fett många tandborstar, på samma gång. De här tre finns på lilla toan. Den blåa är väldigt hård och gör ont, så den gillar jag inte. Den röda översta är lite bättre men allra bäst är den i mitten. Folktandvårdstandborsten <3
Sen har jag två andra tandborstar på stora toan såklart. De går i grönt. Den med vitt på är väldigt gammal och skröplig, men jag gillar den! Den andra är också bra. Ska ha en mintblå också, men tror jag har tappat den i göteborg...
Jag är väldigt cheesy av mig och tycker att det är jättefint att det alltid står två tandborstar i min malin-kopp. Den ena är min och den andra är Philips. Självklart är jag blå och han rosa. De står där hela dagarna långa och myser med varandra. De andra tandborstarna får ligga på handfatet.

Kommentarer
Postat av: ESTERRR

JAG KRÄVER EN EGEN TANDBORSTE!!!!!

2011-01-13 @ 11:19:05
Postat av: a

hahhahaha ;P

Postat av: Kim

Vaffö har inte jag nån tandborsteeeeee? :'(

2011-01-13 @ 23:58:57
URL: http://itsybitsies.blogg.se/
Postat av: karolin

haha du är mysig du

2011-01-14 @ 17:10:09
Postat av: Sophie

fin bakgrund jö. Den mönstriga!

2011-01-15 @ 13:10:33
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0