There will be blood

Åh vad jag gillar tanken på att mitt röda blod ska få vara i en operationssal! Och att man faktiskt vill ha mitt, MITT blod! Det är coolt. Jag har lämnat blod. Det var askul. Först måste man gå dit och skriva in sig och ta prover så att man inte smittar ner hela Sveriges rike med bajs och sånt. Efter jag gjort det var jag tvungen att vänta i 6 månader, asså inte där utan hemma, för jag hade tatuerat mig och då måste man vänta ett tag tills tatueringen har lugnat sig. Så nu, sex månader senare fick jag komma tillbaka! Först får man äta från deras buffégrejs, det är fint (gratis). Sen tar de ens blod. En halv liter. (!!!!!!!!). Sen måste man äta igen. Gratis. (gratis är gott). Och så får man presenter!!! med fina bloddroppegrejer på.
Fast nu mår jag dödssämst.
Men fett värt iallafall.
GE BLOHhd!

Kommentarer
Postat av: marit

BLOD IS THE SHIT. cool bild.

2011-01-21 @ 14:35:56
URL: http://tantmarit.blogg.se/
Postat av: sophie

coooolt, ja ska oxå!

2011-01-21 @ 18:33:32
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0