Älskling, sommaren kommer långsamt

En gång när jag och Philip gick runt i stan så pekade Philip på huset bredvid Stadsbiblioteket och frågade "vad är det där för hus?". Jag svarade att det är handelshögskolan där alla knyter halsduken i en sån där ful strypknut. Just då kommer det ut en hel drös med killar, och alla har halsdukar med strypknut! Vi skrattar och då kommer det ut ännu flera med denna underliga halsduk.
Igår åkte jag buss förbi Handelshögskolan och skrattade lite för mig själv när jag tänkte på detta roliga sammanträffande.
Just då kommer det ut en kille med strypknut på halsduken.
Ganska ful knut

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ¨¨¨¨åååh vad strypknut ÄR FULT

2011-03-08 @ 16:38:04
Postat av: karolin

och det är ju inte bara fult utan obehagligt ahaha

2011-03-08 @ 16:39:01
Postat av: lina

det där är ju "londonknuten"! så där har ALLA verkligen ALLA där. och gigantiska öronmuffar

2011-03-08 @ 23:29:20
Postat av: Anonym

måste hålla med tidigare kommtentatör (eftersom jag har lärt henne det trots allt) det är den kända londonknuten! fast det där med öronmuffar vet jag inte som det stämmer.

2011-03-14 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0