CEDERBLAD & ROOS



När jag åkte buss för några dagar sedan kom det en tjej ca 11 år ombord på bussen. Innan hon gick på speglade hon sig i bussen fönster och fixade till sin bena som var någon ynka cm ovanför vänster örat.
När jag var 11 år hade jag en tröja som det stod Angel på med rosa text, och ett par lila byxor som prasslade när man gick. Jag var i och för sig barn väldigt länge, men tänkte bara säga att hon kommer aldrig orka vara tonåring om hon redan bryr sig så mycket om sitt utseende.
Tänkte också på damen som stod och öppnade och stängde dörren till den lilla utomhus pissoaren på busstationen säkert 15 gånger. Varför gjorde hon det? Min kemilärare tycker att allt har förbjudits och snart kommer det väl inte ens rinna vatten i kranarna därför det är faligt och man kan drunkna.
Tjejer med bröder tycker om att tävla, småsyskonen glider runt och storasyskonen går på KTH. Bokstavligt talat.
Visste ni att storasyskon ofta dör i hjärtproblem och småsyskon ofta dör i olyckor. Hello jag är lillasyster så det skriker om det. Fast lite stor också

Kommentarer
Postat av: Ester

DISKRIMINERA INTE ENSAMBARN!!!!! Hur dör ensambarn?? Jag kräver att du lägger till något om ensambarn, jag strejkar tills dess. Dessutom fyller jag år imorgon, så jag förtjänar det faktiskt!







AMEN

2009-03-05 @ 17:30:33
URL: http://esteresteresterester.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAHAH först skrev jag att ensambarn är egoister och bortskämda lusar men ångrade mig och tog bort det hehehehe. Tror de kanske dör i sin överväldighet av sig själv hahahahahaha ja är så rolig (Y)

2009-03-05 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0