En öl i handen. Gårdagens mat bakom tanden. Ett minne som är kort. En sovplats utan någon som helst komfort. Festival - Ett enkelt val!

EMMABODA!!!
mitt liv är bra!
jag har sett crystal castles, det har inte duhuu, tralallallalala. alltså, kebabrullen var så jävla god! jag levde loppan i emmaboda och grät sönder mig en natt efter att ha halsat en halv flaska hehehops philip gjorde samma, fast den andra halvan, och han dog nästan. och sprang ifrån mig. så jag grät. grät hur mycket som helst. sen hittade jag honom däckad PÅ tältet (han hade ingen nyckel). sen grät jag ännu mera. dagen efter skrattade vi mest och philip är så himla bra. ÄLSKA FESTIVAL!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sophie

fett gölligt par! ganska så snälla tältkompanjoner oxå faktiskt

2010-08-03 @ 18:24:15
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0