ljus

Idag har jag hämtat mitt  nya pass. Det blev väl ganska bra, fast jag ser lite död ut för man får inte le utan man ska bara stirra rakt in i en kamera, och då kan det ju liksom inte bli annat än dåligt.
Sen har jag funderat över om jag ska vaccinera mig mot hepatit A... Behövs typ inte, men kanske är bra att göra det ändå? Men jag måste vara världens konstigaste, för jag längtar efter att bli sjuk!
Inte hepatit eller något sånt, och absolut inte när vi reser i december, men jag tycker att det är galet mysigt att vara hemma från skolan och ha  feber, har inte varit det på flera år :(
Fast nu är det försent för snart är det lov. Och idag har jag bokat biljetter till "Låt den rätte komma in" , som har premiär på fredag. Tar med mig ett Barrträd också, så jag har någon att hålla i handen. Det kommer bli hur kul som helst och hur läskigt som helst! Jag gillar sånna här läskiga filmer som utspelar sig i "vanlig miljö" eller hur man ska säga, inte typ slaktarfilmer som saw, de är bara äckliga, utan typ strandvaskaren.
Sen har jag en fetisch på svenska filmer, jag är nog den enda i hela världen, men jag älskar svenska filmer.
Så det blir najs-kattbajs.

Karin sa idag något mycket smart, att enligt någon blabla undesökning, så tänker man som bäst kl 22:04 och som sämst kl 16:33!  Alltså betyder det att man inte ska plugga direkt efter skolan, så det gör inget om man skjuter på det lite enligt mig.

Jag har också kommit på att jag kanske är allergisk mot äpplen! För jag får typ ont i magen hela tiden, och jag äter äpplen i skolan hela tiden så nu har jag slutat med det, punkt slut!

Nu är jag superhungrig, och ikväll är det Greys Anatomy och Bonde söker fru! hahah jag har börjat tycka att bonde söker fru är ganska underhållande, lite småmysigt sådär i höstmörkret.


Kommentarer
Postat av: barrträd

hm jag får också ont i magen av skolans äpplen.. men inte de äpplen jag äter hemma.. konstigT!!

2008-10-22 @ 23:20:28
Postat av: Ester

Hah, visste du att jag och mina polare mailade låt den rätte komma in människorna när du sökte skådisar. Det hände inget men Fia fick gå på några auditions som vampyr. Hahah.

2008-10-23 @ 07:14:53
Postat av: Anonym

va? hahah det har du inte sagt, feting cooooltish iaf :P

2008-10-23 @ 17:56:44
Postat av: Sophie

jag får ont i magen av äpplen och jag ÄLSKAR bonde söker fru!

2008-10-23 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0