vampyr

Mmmh, låt den rätte komma in kan verkligen rekommenderas, den va asbra! Inte så läsklig så man dör, lite mer.. spännande?

Nu är det lov och det är bra tralalla. Imorgon ska jag in till staden och shoppa med min 50 lapp, haha mina pengar har inte kommit ännu så det blir mentalshopping, måste hitta ett par jeans, ett par skor och massa mysiga tjocktröjor.
 Så ska jag finally köpa våldsamma redskap som behövs för att töja hål i örat, jag har velat det for a long time now, men aldrig kommit till kritan, så imorgon ska vi ta och leta upp den där jefla kritan...
Mina päran kanske inte blir stormförtjusta, men jag ska följa med till dalarna nästa helg så mitt krav för att jag ska göra det är att jag ska få töja, och annars så hotade jag med att flytta till skövde och börja röka marijuana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0