KVINNOVASAN STYR MOT SÄLEN

okej okej, världens snabbaste inlägg kommer här.

Håller på att packa som en gris inför vasan och om ett tag ska jag åka till Sophie och dö lite. Var bara tvungen att diskutera packlistan med grahn så nu verkar allt vara under kontroll.
Gick upp 05:30 igår och körde en halv vasa (15 km) så nu har jag en härlig träningsverk. Det tog 1 h och 20 minuter så jag får spurta om vi ska komma under 2 h ehehehheee
jag har bakat sveriges ballaste brownies och typ hej hopp energi bars som anar en viss mindre god smak

soo long suckers wish me luck <3<33<3<33<3<<3

Kommentarer
Postat av: Sophie

SKA VI KLARA DET PÅ UNDER TVÅ TIMMAR?!?!?! det har ingen sagt till mig! Får man 5timmar kommer ja fan utnytja dom, valuta för pengarna liksom, host host

2009-02-19 @ 20:13:16
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: kakolin

håller med ovanstående!!!

2009-02-19 @ 21:17:15
Postat av: malin

määh ofta jag e seriös

2009-02-19 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0