chinesmalin1.1

jag kan ta hål i öronen tralalalalaaa och i näsa haha vet ni när man tar i näsan så sticker man in pistolen i näsan och vrider upp så man ser ut som en gris (japp jag fick så klart vara visningsobjekt på kursen). vi fick ta hål på varandra så nu har jag en rosa blomma precis där brosket börjar och det gör fett ont. Jag tycker att alla ska komma till silver & sånt så tar vi lite hål gratis (eftersom jag är ny) ! blir bara glad om folk kommer så jag får öva lite innan det kommer gråtande små barn. mohahahahha

Kommentarer
Postat av: Sophie

SCHEISSE va snygg du ääääääär!!! och nu är jag oxå det med mina två nya hål!! REKLAM FÖR MALLE hon är fett duktig med pistolen!

2011-10-25 @ 21:05:43
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: karro

sööööööööt. min lilla råttdam

2011-10-26 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0