Brandon was so upset that he didn’t get his way, he took his blanket and went home.

Idag skulle jag egentligen hem till Emma som jag inte träffat sedan dinosaurierna fanns men istället så blir jag, hanna och philip påkörda bakifrån av en annan bil i en korsning. Det var inte värsta allvarligt men vi fick åka in till sjukan och jag hade på mig en sexi nackkrage. Fast bilen klarade sig hel. Dock inte den andra bilen HEHE. Men nu är vi hemma och jag har bajsont i huvudet och nacken, vilket kommer hålla i sig värsta länge sa de. Sitter och roar mig med världens roligaste blogg, animalsbeingdicks.com, djur som är snälla och dumma. Ni får lite smakprov. OCH nu är jag hemma och tanken är att spökstaden ska leva i höst igen. med eller utan huvud på mig!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

krya på dig darling!!

2011-09-04 @ 11:16:11
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0