Saknar dig fast du står här mitt framför mig

I vårt badrum har vi en jättefin jackrussel som precis har tagit sig ett bad. Jag har en obotlig förmåga av att pilla på saker, det första mina kompisar fick höra om mig var att jag gillar att operera mig själv. Får jag tex ett sår på benet så lär det stanna där jättelänge bara för jag pillar upp det hela tiden. Samma sak med fötter, jag älskar att pilla på fötterna. Pilla och riva och krafsa bort hård hud och sedan tvätta dem i handfatet med supervarmt vatten. Förutom att pilla på saker så gillar jag även att spela roliga strategispel. Kan man kalla att bygga upp en drakpark för strategispel? Dragonvale är iaf assköj. En giraff från ett "gör din egna djurpark"-spel ville visst vara med på kort han också. I bakgrunden syns min sjukt braiga lampa av sånna där plasttrådar som lyser som man alltid hade på cirkus när man var liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0