stjärnklara naglar

Nu förtjänar vi verkligen jullov. Kan det bli mysigare?
Ja, jag vill ha en riktig julgran.

Igår var vi hemma hos julia, tanken var att först kolla på Stjärnsystrar och sen gå ut någonstans på kvällen. Men vi hittade varken filmen eller sällskapet så först åt vi pannkakor och kollade på 12 avsnitt av Mysteriet på Greveholm. 40 % sällskap sov.  Sen piggnade vi till och jag dansade med Hästpojken och vi visade oanade talanger i köket.

Idag drog staden in mig i smeten, herregud att det finns så mycket folk i lilla Svearike. Alla klappar kirrade nu, till 16 personer tror jag det blir.
Hittade ett jättefint päls-pannband , finurlig sladd till ipod så man kan lyssna på den på stereon (har önskat mig en sån länge men tekniska under fattar inte vad det är så då fixar jag det själv) och en del ljus + onödiga plasthjärtan till mig själv också, trevlans värre.
Ja o min fisk emma fikade på hurry-curry , jag älskar att slå in presenter och nu har jag en egen adventsljusstake med tre, snart fyra brinnande ljus.

Hela min blogg består av versaler men det får man ta, sån är jag och
jag skäms aldrig.




And when it comes it will feel like a kiss (silent about it)

Kommentarer
Postat av: Kashmir Katten

snyggggggggggg bild :)

2009-01-09 @ 21:07:08
Postat av: spökeeee

foto: Daniel Hagberg (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

2009-01-12 @ 01:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0