Sömn

GAAHH!

Det snurrar i min skalle och allt har gått så fort, känns som det va igår som vi åkte in till stan och myste efter skolavslutningen, för att senare ladda upp inför kvällen.
Om man bortser från Peace and love festivalen i borlänge så har jag inte gjort någonting alls!
Fast festivalen va hur grym som helst, förstår inte hur alla bra band kunde få plats i lilla Borlänge. Den kan jag leva länge på!
Så har jag gått och blivit med sommarjobb. Trädgårdsmästare Malin va namnet! Jag åker runt med " Carolas lilla trädgård" och fixare hemma hos folk, t.ex. vattnar, rensar och klipper gräs.
Trevligt att ha ett jobb där man befinner sig utomhus. Så precis nu om 5 h ringer klockan och då ska man upp, roooligt tycker morgpigga-Malin (noot).
Däremot ska jag och syster-yster, och kanske Sanna om hon kan/får, åka till Tunisien. Är i mkt upptagen med att leta billiga biljetter, vilket inte är det lättaste. Men peppar peppar ta i trä, jag verkar ha hittat något för 650 spän (!) men det kan inte stämma, men jag vill ändå vara lite glad :) Så om någon har något bra tips på billiga paketbiljetter till staden Sousse i Tunisien kan man ju höra av sig till moi! Sen är det Kittelfjället som väntar, men jag tror att det kan bli riktigt kul. Sen är det bara två år var i gymnsielivet.

Två hela år. jippi. do. da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0