rosiga kinder och iskalla fingrar

Ingen kommer att tro mig om jag  säger att jag har varit och åkt längdskidor. Men jag ljuger faktiskt inte! 
I februari ska vi, jag sophie och karro åka tjejvasan så nu har vi börjat träna. Hehe det gick finnemang, tre mil är väl ingen match, eller? Jag har faktiskt åkt 3,2 mil på samma dag förut en gång så det ska nog gå bra.

I helgen har jag pluggat, himla ball jag e.
Period 2 = fysik A, naturkunskap A, kemi B, matte D och bild 150.
Naturkunskap visar sig vara väääldans tråkigt, men jag älskar att ha bild med min papiljott-fröken så jag lever.
Jag har fikat i stan med ester och det lär dröja innan jag beställer 1/4 chokladkaka igen.

Kommentarer
Postat av: Sophie

KVINNO-vasan för knulls skull!!!!

2008-11-30 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0