musik

Jag älskar musik. Jag tillhör de människor som kan ligga på ett golv och bara lyssna på musiken.

Världens bästa låt skulle kanske gå såhär;

Där sitter Sara, söta lilla rara underbara, oskuldsfulla Sara
hon spar sig till en man som kan älska som bara kärlek kan.
Nu kan det vara för sent, att säga som det är
Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut
Jag vet inte varför, men kanske är det därför jag minns det så väl
Dina stora ögon, dina bruna händer, dina vassa knän
Och du minns den du var med förakt, lite hat
I min bok är du förevigt Evelyne
En nystart, jag tänker nya tankar
Men allt det där du föll för, finns fortfarande kvar
Allting har förändrats, men jag känner likadant
Nu ligger bilder överallt
där gamla ansikten är unga
Inatt kan jag se vintergatan
Och du är missnöjd med ditt liv
så stanna klockan ta en timeout
spara spelet jag har bara ett halvt liv kvar nu
i min värld är det fegt att va ful
i min värld har ingen tråkig
entertainment är mitt andra namn
som ett färgfotografi
som nån förstört med flit
är jag svartvit inuti
VM i att hålla färgen
tyck synd om mig
jag är ensammast i Sverige...   







Kommentarer
Postat av: Sophie

Det må ja säga, du får t ao sjunga den för mig nån gång!

2008-11-30 @ 20:28:57
Postat av: malinspökarruntlite

hehe det blir nog fint tror jag, himla deprimerande den blev då, typ bara kärleksproblem-nu-dör-jag-två-gånger, men finaste meningarna <3

2008-12-01 @ 00:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0