A weekend in the city

Jag äter risgrynsgröt, i oktober??
 Men det är smarrigt och jag har spillt mjölk på golvet.

Mysfaktor hög när man gungar i en lekpark med Vanessa och marken lyser gul av alla fina löv. Ska ägna dagen åt barnvaktning. Intalar mig själv att lego kanske inte är så tokigt trotts allt.
Igår smakade jag på att dricka vit choklad, asså som Oboy fast med vit choklad. det smakade preciiiiiiiis som mjölk som har badat i ris/mannagrynsgröt i 20 minuter.

bloggen kommer vara tom ett tag. Ha så kul på alla Halloweenfetser som jag inte kan gå på. Någon med försenad halloweenfest nästa helg eller någon gång kan ju alltid höra av sig !

Full rulle kanelbulle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0