congraaatzzZ

Och igår va jag på Carolas fest ( min coola brorsas tjej ).
 Hon hade den med sin kompis Carina, och antalet männskilga själar på inbjudslistan var över 100.

Det va mycket trevligt, vi blev indelade i lag, mitt lag hette Bilraceergänget och vi va nr 5.
Sen fick vi reda på att namnen på våra lag va ledtrådar till frågorna på tipsrundan, och fråga 5 va:

"När Carola och Carina var två fräscha ungdommar brukade de extraknäcka på helgerna så att de skulle få lite mer pengar i plånboken, men vad brukade de göra?
1: sälja bröd utanför affären
x: plocka blommor och sälja dem
2: köra svarttaxi.. när de precis fått körkort
Om ledtråden är "Bilraceergänget" kan man ju gissa vad svaret är.. ajajaj carola :P

Så sjöng vi finfina låtar ,en av dem gick såhär:
Melodi: Bamse
"Jag ska festa, ta det lungt med spriten,
ha det roligt utan att va full.
Inte krypa runt med festeliten,
ta det sansat för min egen skull.

Först en öl  torra strupen,
efter det så kommer supen
i med vinet, i med ounschen,
sen en grogbuffé.

Jag är skitfull, däckar först av alla,
missar phesten men vad gör väl de?
Blandar hejdlöst öl med gammal filmjölk,
kastar mat på alla som är med.

Först en öl  torra strupen,
efter det så kommer supen
i med vinet, i med ounschen,
sen en grogbuffé.

Spyan rinner ner på ylleslipsen,
raviolin torkar i mitt hår,
Vem har lagt mig under matsalsbordet?
Vems är gaffeln i mitt högra lår?

Hahah kuul låt, trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0