drar mitt strå till stacken

Baj baj fula utväxt och hej ny hårfärg, ett steg längre motmitt bruna liv. Fast på något sett ser bilden till höger, min nya hårfärg, mycket ljuare ut än den andra gamla, men det är blixtens fel och inget annat, blixtar kan ljuga lite ibland.

                
                               
Jag hade precis kommit på att jag skulle ha utsläppt och mittbena imorgon på klassfotot, när min familj kommer och trycker ner mig och säger att jag ska ha uppsatt. Och Hanna ba, " va mittbena malin, det är såååååå fult!!" 
Hallå ursäkta, im calling frome earth here men jag har faktiskt haft mittbena i två månader nu om du syster har lyckats undgå det.


hårångest + tandläkarångest + matteångest + måste-sova-ångest + jag-kommer-inte-kunna-cykla-till-skolan-imorgon-för-det-kommer-förstöra-frillan-ångest =  inte bra du få ig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0