fisk, ehm jag?

imorse när jag vaknade låg det en stor torkad fisk på mitt golv.
Lugn bara lugn, det va inte så att någon hade fått för sig att mitt i natten att springa in och lägga en död fisk på mitt golv, eller att fiskbilen hade kört fel  och lämnat spår efter sig.
Haha, nej den hade lyckats hoppa ut ur mitt akvarium! Bra där, självmord och grejer.
Måste nog göra rent i min där i mitt harem, fiskarna simmar runt i grön sås. Sen hittade jag en torkad fisk i håven som hör till akvariumet... ops den måste ha hoppat in i håven utan att ja märkt det, stackarn.

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA, fisk i SÅS!

2008-10-02 @ 21:07:29
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/
Postat av: melander

kul emma!

2008-10-08 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0